Kohteiden noutaminen ja kuljetuspalvelut
Usein kysytyt kysymykset
Kuinka pian minun tulee noutaa huutokauppakohde voiton jälkeen?
Huudon hyväksynnän (laskun luonnin) jälkeen huutokauppakohde tulee noutaa 5 arkipäivän kuluessa. Tämän jälkeen huutokauppakohteen säilytyksestä veloitetaan jokaiselta säilytyspäivältä hinnaston mukaisesti maksu myöhästyneestä noudosta. Huutokauppakohde luovutetaan, kun kaikki siihen kohdistetut maksut näkyvät suoritettuina Copart Suomi Oy:llä.
Mitä tarvitsen, jotta saan noudettua voittamani ajoneuvon?
Tarkista, että kaikki kohteeseen kohdistetut maksut ovat suoritettuna ja sinulla on henkilöllisyystodistus sekä tulostettu Gatepass mukana. Katso lisätietoja Kuinka ostaa - Huutokaupan jälkeen.
Milloin voin noutaa voittamani kohteen?
Tarkista palvelupisteiden nouto- ja aukioloajat Toimipisteet-sivulta.
Mistä saan gatepass-dokumentin?
Kun kaikki kohteeseen kohdistetut maksut ovat suoritettu, saat tulostettua Gatepassin omilta Jäsensivuiltasi valitsemalla Omat huudot > Voitetut kohteet.
Kolmas osapuoli on tulossa noutamaan kohteen puolestani. Kuinka toimimme?
Tarkista, että kaikki kohteeseen kohdistetut maksut ovat suoritettuna. Kohdetta noutavalla henkilöllä tulee olla mukana henkilöllisyystodistus sekä tulostettu Gatepass-dokumentti kohteen voittajan kirjallisella valtuutuksella. Toisin sanoen, kohteen voittajan tulee valtuuttaa kolmas osapuoli noutoon kirjallisesti, mikäli ei itse nouda kohdetta.
Voinko ajaa voittamani kohteen pois sen sijainnista?
Lähes poikkeuksetta Copart Suomen huutokaupassa myytävistä kohteista on poistettu polttoaine turvallisuussyistä. Emme suosittele kohteiden ajamista pois toimipisteistämme ilman erillistä mainintaa.
Miten tilaan kuljetuksen voittamalleni kohteelle?
Jos haluat tilata kuljetuksen suoraan kotiisi voittamallesi kohteelle, voit tehdä tilauksen nettisivuiltamme joko kohteen omalta sivulta, Voitetut kohteet -sivulta tai Erääntyvät maksut -sivulta.
Jos haluat tilata kuljetuksen Copartin palvelupisteestä toiseen Copartin palvelupisteeseen tai Copartin välivarastoihin, tilaa kuljetus tällöin voittamallesi kohteelle ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme:
-
lähetä kohteesi tiedot sekä toimitusosoite osoitteeseen info@copart.fi
-
tai soita 040 177 6000 (arkisin 9-16)
-
Palvelupisteidemme yhteystiedot ja välivarastojemme sijainnit löydät Toimipisteet-sivuiltamme.
Tilatusta kuljetuksesta muodostuu uusi lasku maksettavaksi suoraan Copart.fi:hin Erääntyvät maksut -sivulle.
Mille ajoneuvolajeille on mahdollista tilata kuljetus?
Voit tilata kuljetuksen suoraan nettisivuiltamme seuraaville ajoneuvolajeille (poislukien sähkö- ja hybridiajoneuvot): henkilöautot, mopot, moottoripyörät, mopoautot, mönkijät, moottorikelkat ja pakettiautot.
Sähkö- ja hybridiajoneuvoille ja muille ajoneuvolajeille ja voit tilata kuljetuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme:
-
lähetä kohteesi tiedot sekä toimitusosoite osoitteeseen info@copart.fi
-
tai soita 040 177 6000 (arkisin 9-16)
Mihin kuljetus on mahdollista tilata?
Tarjoamme helppoa ja luotettavaa kotimaan kuljetuspalvelua Jäsentemme voittamille kohteille. Copart Suomen kuljetusverkosto kattaa tänä päivänä lähes koko Suomen.
Paljonko kuljetus maksaa?
Voit käyttää hintalaskuria kohteen myyntisivulla tai kohteen voitettuasi myös Voitetut kohteet ja Erääntyvät -maksut sivuilla. Syötä haluamasi toimitusosoite ja katso kuljetushinta kohteellesi.
Kauanko kuljetus kestää?
Kuljetus alle 30 km: Valtaosa kuljetuksista hoidetaan keskimäärin 5-10 arkipäivän kuluessa reitistä riippuen.
Kuljetus yli 30 km: Valtaosa kuljetuksista hoidetaan keskimäärin 10-20 arkipäivän kuluessa reitistä riippuen.