Siirry pääsisältöön Siirry alatunnisteeseen

Pystytkö lukemaan tämän tekstin?

Jäsenet ympäri maailman tulevat Copartille laajan ajoneuvovalikoiman vuoksi. Huudettavana on satoja kohteita päivittäin, joten meiltä löytyy ajoneuvoja jokaiseen makuun.

  • Pystytkö lukemaan tämän tekstin?

    Jäsenet ympäri maailman tulevat Copartille laajan ajoneuvovalikoiman vuoksi. Huudettavana on satoja kohteita päivittäin, joten meiltä löytyy ajoneuvoja jokaiseen makuun.

Vahinkoasiakaspalvelu​​

Auttaa ja opastaa vahinkoasiakasta keskeisissä vahingon jälkeisissä toimenpiteissä.
ark. 8.00-16.00 p. 0401776700

palvelukeskus@copart.fi
Copart ostopalvelut
Copart palveluntarjoaja

Lisätiedot palvelusta


 

  • CheckSuoraan kolaripaikalta saapuneiden ajoneuvojen vahinkoasiakkaiden kontaktointi​​
  • CheckVahinkoasiakkaan opastaminen vahinkoilmoituksen tekoon ​​
  • CheckVahinkoprosessin avaaminen vahinkoasiakkaalle​

Copartille tuodaan Suomessa vuosittain tuhansia ajoneuvoja suoraan vahinkopaikalta. Tilanteet ovat usein vahinkopaikalla kaoottisia ja epätietoisuus asioiden etenemisestä on vahingon kärsineelle hyvin tavallista. ​

​ Vahinkoasiakaspalvelun tehtävänä on auttaa ja opastaa vahinkoasiakasta keskeisissä vahingon jälkeisissä toimenpiteissä ajoneuvon saavuttua suoraan onnettomuuspaikalta Copart-pisteeseen. Copartin vahinkoasiakaspalvelija soittaa asiakkaalle, varmistaa käytössä olevien tietojen oikeellisuuden, auttaa ja opastaa asiakasta vahinkoilmoituksen tekemisessä ja kertoo mitä tapahtuu seuraavaksi. Lisäksi vahinkoasiakkaalle annetaan ohjeet ajoneuvon avainten toimittamisesta sekä henkilökohtaisen irtaimen noudosta.​

Vahinkoasiakaspalvelu sujuvoittaa vahinkoprosessin kulkua, auttaa asiakasta ymmärtämään tilannetta ja ohjaa oikeisiin toimenpiteisiin.​

 

Vahinkoasiakkaat - kolaripaikalta saapuneet ajoneuvot