Vahinkoasiakaspalvelu
Auttaa ja opastaa vahinkoasiakasta keskeisissä vahingon jälkeisissä toimenpiteissä.
ark. 8.00-16.00 p. 0401776700


Lisätiedot palvelusta
Suoraan kolaripaikalta saapuneiden ajoneuvojen vahinkoasiakkaiden kontaktointi
Vahinkoasiakkaan opastaminen vahinkoilmoituksen tekoon
Vahinkoprosessin avaaminen vahinkoasiakkaalle
Copartille tuodaan Suomessa vuosittain tuhansia ajoneuvoja suoraan vahinkopaikalta. Tilanteet ovat usein vahinkopaikalla kaoottisia ja epätietoisuus asioiden etenemisestä on vahingon kärsineelle hyvin tavallista.
Vahinkoasiakaspalvelun tehtävänä on auttaa ja opastaa vahinkoasiakasta keskeisissä vahingon jälkeisissä toimenpiteissä ajoneuvon saavuttua suoraan onnettomuuspaikalta Copart-pisteeseen. Copartin vahinkoasiakaspalvelija soittaa asiakkaalle, varmistaa käytössä olevien tietojen oikeellisuuden, auttaa ja opastaa asiakasta vahinkoilmoituksen tekemisessä ja kertoo mitä tapahtuu seuraavaksi. Lisäksi vahinkoasiakkaalle annetaan ohjeet ajoneuvon avainten toimittamisesta sekä henkilökohtaisen irtaimen noudosta.
Vahinkoasiakaspalvelu sujuvoittaa vahinkoprosessin kulkua, auttaa asiakasta ymmärtämään tilannetta ja ohjaa oikeisiin toimenpiteisiin.